2015. december 6., vasárnap

Első versenyem és Tavern Brawl-om

Sziasztok!

Eseménydús egy hetet zárhatok Hearthstone szempontból. Mint ahogy azt már az előző  bejegyzésemben kifejtettem, sikerült létrehoznom egy olyan első paklit, amelyet büszkén vállalok bárki előtt. 20-as rank fölé ugyan nem jutottam vele, de M-Earl-oc már sok küzdelem során tudta legalább megizzasztani az ellenfelet. Pedig tényleg csak alap lapokat tartalmaz (kivéve ha került bele valami abból az egy pakkból amit eddig kibontottam).

Már napok óta készültem a ma délutáni, 21. (magyar) HearthCup-ra. A versenyhez még két másik paklit össze kellett állítanom. Ezek még eléggé kiforratlanok, így nem fárasztalak titeket az ismertetésükkel. Ha már olyan szintre fejlesztettem őket, hogy legalább azt lehessen mondani rájuk: "nem rossz", akkor a blogomon is megtalálhatjátok majd őket. Minden esetre a versenyen nem kellett használnom egyiket se (legalább nem égtem velük), mert a Mage vezette M-Earl-oc-kal szépen, kétszer egymás után kikaptam az első fordulóban. Az első összecsapáson egy igazán prímán összerakott Warrior pakli ellen kaptam ki borzasztó nagy vereséggel. Az egyik kombóért még meg is dícsértem ellenfelemet. Az első meccs után azonban nem rendült meg életem első Hearthstone paklijába vetett bizalmam: a második meccsen is azt használtam. Egy Priest ellen kellett harcolnom. Azt nem mondom hogy végig uraltam a meccset, de egész jól álltam a sarat! Kértem az ellenfelemet, hogy majd játsszunk egy harmadik harcot is, de erre végül nem került sor. Mindenesetre nagyon élveztem életem első HearthCupját, és így hogy jól kikaptam, legalább hamar - mintewgy 25 perc alatt - végeztem.

A heti Tavern Brawl nagyon tetszett. Van egy játék, melynek neve Dominion. Ez egy pakliépítős stratégiai társasjáték. Az érzése annak a játéknak teljesen visszatükröződött. Jobban megismertem a Hearthstone lapokat. Hiányozni fog, még játszottam volna egy-két napot vele. De úgy tudom, hogy bizonyos Brawl-ok visszatérhetnek a jövőben. Én várni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése