2015. december 16., szerda

Tavern Brawl káosz!

Sziasztok!

A múlt heti Tavern Brawl szerintem borzasztó volt. Mint azt megtudtam volt már egyszer egy ugyanilyen típusú. Ilyen "Crossroads"-os. Már vártam nagyon mert már jó ideje beharangozták, hogy ajándékos lesz (na meg hogy majd lehet egy speciális karácsonyi kártyahátlapot kapni). De végül kiderült, hogy az ajándékdobálós az csak ma este tíztől indul. (Közben átcsúsztatták a Tavern kezdési időpontját is az európai szervereken szerda este 10-re.)

Mikor nekiláttam a múlt heti Brawl-nak elkezdtem szépen írni hogy milyen lapok vannak a pakliban, mert azt hittem minden kaszthoz van 1-1 pakli és mindenki azzal nyomul. Ha így lett volna, írhattam volna egy szép kis cikket, hogy hogy érdemes játszani. De kiderült hogy választottál egy kasztot és ahhoz véletlenszerűen kaptál egy paklit. Ennél értelmetlenebb játékmódot nem hiszem hogy ki lehetett volna találni. Simán előfordulhatott, hogy olyan paklit kaptál, amiben semmi koherencia nincsen. De ha nem is volt így (mert esetleg a Blizzard figyelt rá hogy értelmes paklik szülessenek) te azt nem tudhattad, hogy egy adott laphoz esetleg jól illő másik lap van-e egyáltalán a paklidban... Félreértés ne essék: én nem tartozom azok közé akik fújolnak a Tavern Brawl-ra! De hát ebben semmi ötlet nem volt. Az ezt megelőző, mikor mini-Dominiont lehetett játszani: na az jó volt.

Ezen túl nekiláttam tesztelni azt a két paklit, amelyiken eddig a leg többet dolgoztam. Már jó 1-2 hete alakítgatok egy sámán paklit. Én végig úgy éreztem, hogy hiába a sok ráfordított munka: nem ér semmit az egész. Aztán az alábbi tesztet dolgoztam ki a paklijaim megmérettetésére: játszok tíz ranked meccset és amennyit nyerek, annyi pontot kap a tízből. Így láthatóvá válik, hogy melyikek a legjobbak, és melyikek a legrosszabbak. Meglepő módon kiderült, hogy M-Earl-oc paklim ugyanolyan eredményt ért el, mint az egyelőre még sajnos névtelen sámán paklim. Így aztán a sámán pakli megérdemli hogy a blogomon bemutassam úgy, mint M-Earl-oc-ot. Ezt agy külön bekezdésben fogom megtenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése